понеделник, 1 януари 2007 г.

DIO? DIO!!!

Dio - малкият човек с гигантски глас, на живо от Каварна!:) Тази вечер:) А аз цяла седмица си мисля, че ще бъде запис:( Както е започнал да идва начесто, току-виж се класирам за някой концерт:) Струва си - Бог го е дарил с един от най-великите гласове!:)
Знам за качеството на клиповете:) Знам, че повечето от вас не са били родени, когато той изпя най-хубавите си песни:Р Знам, че сега не е същото... Но в главата ми звучат както тогава, цяла вечер...
А, да, не съм казала, че точно тези/само тези са ми най-любими-поредният труден избор:))

Dio Don't Talk To Strangers Live
Dio Rainbow In the Dark 2003 Live Montreal
Dio Stand Up And Shout
Dio The Eyes 2004 Live in Germany
Rainbow 1976 Do You Close Your Eyes
Rainbow 1976 Houston
Rainbow 1977 Man on the Sliver Mountain

3 коментара:

Анонимен каза...

6to ne kaza 6tqhme te zemem ot Varna.golqm stud malko sme bolni ma be6e qko! Ae drugia put:)Love
R.

Анонимен каза...

В нощта срещу 31-ви декември сънувах, че съм в Каварна на концерта на Дио.
Тъй като през далечната 1998-ма година, неговият концерт беше първият сериозен метъл концерт в живота ми, още храня много топли чувства и спомени от този момент.
Тогава билетът беше много скъп и сумата за него съставляваше джобните ми пари за повече от месец (нещо от сорта). И понеже родителското тяло отказа да ме спонсорира, трябваше порядъчно да си ги отгладувам. Та през цялото време не спирах да се топля с идеята, че споменът от концерта е за цял живот.
Сега, близо 10 години по-късно, смятам, че съм била напълно права.
Та сънувах го Дио на каварненския стадион, концертът беше уникален, всички бяха ултра хепи (най-вече аз), времето беше чудесно (демек, не беше кучи студ)... Въобще, като на сън. Събудих се много доволна, все едно наистина съм посрещнала новата година там и се събуждам вече на 1-ви януари.
За първи път в живота си на 31-ви декември не се вълнувах къде и с кого ще бъдем, как ще изкараме и дали някъде другаде няма да е по-хубаво.
Просто спомените наистина са за цял живот. А най-готиното е, че освен това са за многократна употреба :)


(gimli)

Zi каза...

Ех..., тъкмо бях спряла да се ядосвам, че не успях да отида:)Другия път като сънуваш концерт на някой общ любимец, тутакси казвай!:) ТАМ ЩЕШЕ да бъде по-хубаво!:) Гледах концерта, звукът на мах, виждах щастливите лица на хората, опитвах се да си представя, че съм там... не беше същото:( Че и време да се организираме е имало... НО, да бъдем оптимисти и да вярваме, че следващият концерт на този велик мъж ще бъде наш ОБЩ спомен!:))