сряда, 21 март 2007 г.

Ако искаш да развеселиш Бог - разкажи Му плановете си :)

Вчера попълвах данъчната декларация на приятел. За пореден път осъзнах колко много пари прибира държавата от работещите на трудов договор с що-годе прилична заплата. Под формата на задължителни осигуровки и данък върху дохода. И понеже не ми се прави каквото имам да правя, взех, че посмятах малко.:) Смятах при заплати 1500 и 2000 лева. А от резултата се размечтах:) Искам да преразпределям парите, които държавата прибира напълно незаслужено. Ще го правя законно и срещу ... хм, да кажем 800 лева годишно :) Статуквото за работодателя се запазва. Работникът (който се явява мой потенциален клиент) получава още една брутна заплата, след като се разплати с мен.:) Колкото по-голяма заплатата, толкова по-добре, щото моя хонорар мисля да е еднакъв:) Дори не си направих труда да търся допълнителни възможности, а такива има, сетих се още докато пиша тук. Та изгодата за работника може да се увеличи с още 700-800 лева, поне:) Екстрата за мен ще е в изобилието от свободно време. Защото 1 седмица ще е напълно достатъчна да си свърша работата-делово и организирано, както съм свикнала. Лелей, цели 3 / ТРИ / седмици свободни, не е за вярване чак:) Дори и 2 са удовлетворителен резултат :Р
Да обобщя искането си всъщност:) Да си намеря 50 сладурчета, които нямат нищо против да си увеличат годишния доход:) Не бъдете лакоми, плс!:) Без мен и толкова няма да получите, нали?:)) Да се окаже, че работодателите им са що-годе мислещи същества, ще приемат железните ми икономически аргументи и ще направят възможна тази операция. Ми ...т'ва е достатъчно!:)
Къде работят толкова, че и повече сладурчета с такива заплати-знам:) С работодателите ще е проблемът. Добре де, за тях ще има бонус - едночасова данъчна консултация, напълно безплатна!:) ... Какво? Всеки месец? Ох, ... добрееее, става, знам, че сте експлоататори!:)
Стига толкова почивка, сега - на работа, целия месец, всеки ден, ех ...:(

Няма коментари: