петък, 21 септември 2007 г.

ЕСЕН Е ! :))

Любимият ми сезон! Меланхоличен,чувствен,цветен. Дори в града е красиво:)Мечтая си за есенния Мелник, за есенното море и стария Созопол.Иска ми се да хукна в една от двете посоки,в някоя трета-към тази приказна гора,например.За седмица,за ден,за час дори...Да повървя по опадали листа,да поседна на припек,да погледам омагьосващия танц на събиращите се ята,да посънувам с отворени очи,да усетя соления вкус на вятъра върху устните си...Слънцето ще гали лицето ми,а аз усмихната ще се радвам на циганското лято:)Хахах, няма да се случи нищо кой знае какво интересно,но пък ще е шарено:)
Интересното ще е в следващия ми пост - най-прекрасното вълшебство на света!

5 коментара:

Анонимен каза...

И аз си мечтая за много подобни неща. Без морето, то през есента ме подтиска ужасно, навява ми мисли за нещо безвъзвратно отминало, което страшно ми се иска да върна назад, но ми е ясно, че не мога.
Но планината... тя е прекрасна във всеки сезон. А през есента е красива по неповторим начин!
В момента си мечтая за Железница, най-хубавото място в околностите на София и еднакво недостъпно за мен, както и всяко друго кътче на света. Но пък човек може да мечтае, дори и в тъмница да е :)
Аз вече започнах да губя надежда, че скоро ще видя отново Червената стена - мястото, към което най-силно ме влече. Може би някои неща ни е писано да ги изживяваме само по веднъж, но пък после споменът си остава вечно в нас.

(gimli)

Zi каза...

Току-що се помолих за по-дълга и топла есен:) В твоя чест ще се помоля за ранна и топла пролет:) Спок,пролетният LARP ти е сигурен,обещавам-публично,няма да се отметна:))

Volkos Lark каза...

Мда. И аз обичам есента. Не обичам сивия и мрачен септември, когато идват дъждовете, а споменът за топлото лято е още жив.
След него обаче идва приказният октомври, в който е магията на есента, с всичките й багри и топлината на циганското лято.
Обожавам да гледам танца на падащите листа и да вървя по дирите на животните готвещи се за зимата.
Може би единствено пълният с живот юни ми е по-любим.
А колкото до най-голямото вълшебство. Всичко най-най прекрасно на всички замесени в него :-)

Zi каза...

@Argaldean
Благодаря за пожеланията:)Хахах, наложи се бърз сърч,трудно помня съответствието между ник и име:)Тези дни ще има новини:)Замислила съм нещо,ще ми е приятно да се включиш и ти:)

Анонимен каза...

Ами... не знам защо компютърът на който седях тогава помнеше това име, ама реших да се възползвам. А и... вятърът има много имена :-)
А иначе винаги готов. Само кажи с какво, как и кога :-)