четвъртък, 8 ноември 2007 г.

НЕВОЛЯТА - адресче, нещо? М?

Тези дни ми се наложи да търся Неволята. Не, не да я викам, да я търся. Щото като я викам, тя, като първи мързел, ми изпраща Мордред :) Поради свръхобичайната Мордред-ова заетост се наложи да нарамя торбичката и да хващам гората. Абеее... добре си мислех аз първо да се отбия при програмистите на НАП, с автомат и два пълнителя... Та, търсих, търсих аз Неволята, ама колкото повече я търсех, толкова повече нея я нямаше:( Примамвах я с Maiden – не се показва, заплашвах я с Dead Soul Tribe, намеквах за военни действия с Jeff Wayne, подмазвах се с Kamelot и Haggard – не иска, и не иска да се покаже :) Накрая включих тежката артилерия – разчувствах я с Omega и тя се предаде :) Показа се, а аз се зарадвах..., предсрочно :( Не била баш тази, дето ми трябва :( Щото не можах да си запазя наличното инфо :(
Ми то аз тъпата инсталация и без Неволя щях да си я направя, ама нали да е според инструкциите, гррррр!!! Да си въведа наново инфото ми отне към 1 час, пък виж търсенето... , ама карай, нали поне хубава музика си послушах:)
Днес трябва непременно да намеря баш шефката Неволя, щото ..., бе тоз път мноо зле работата:( Някой ако има идея къде живее Неволята да казва:) И за примамки оферти/линкове набирам:)

Няма коментари: